Jest kilka sposobów kupowania czystych terapeutycznie olejków eterycznych doTERRA.
Możesz to zrobić poprzez zakładkę Shop, ale wtedy zapłacisz za olejki 100% ceny. Podpowiem Ci korzystniejsze rozwiązanie: aby kupować olejki z 25%zniżką, otrzymywać punkty do odbierania darmowych olejków w programie lojalnościowym (LRP) i gratisowe Olejki Miesiąca, warto założyć konto klienta lub konsultanta doTERRA. Aby to zrobić należy zakupić minimum jeden olejek i wnieść opłatę rejestracyjną (24,5 Euro).
Można tej opłaty uniknąć kupując zestaw olejków. Najbardziej popularne są Home Essentials Kit (10 olejków x 15ml plus dyfuzor) lub Family Essentials Kit (10 olejków x 5ml).


Będzie mi bardzo miło jeśli założysz konto przez mój profil www.MyDoterra.com/HejkumOlejkum i zakładkę Join&Save. Wraz z rejestracją wpadniesz pod moje skrzydła, a ja z wielką przyjemnością podpowiem Ci jak stosować olejki i sypnę inspiracjami :)
Pisz do mnie też śmiało na kontakt@annaprotas.pl lub na Facebooku, jeśli potrzebujesz więcej informacji lub pomocy technicznej w procesie rejestracji. Przeprowadzę Cię krok po kroku :)
Dla ułatwienia przygotowałam instrukcję założenia konta w doTERRA:
Instrukcja założenia konta w doTERRA:
1. Wchodzisz w zakładkę “Join&Save” na stronie: www.MyDoterra.com/HejkumOlejkum.
2. Klikasz na dole strony “JOIN doTERRA.”
3. Wybierasz język “English-Europe” oraz miejsce wysyłki “Europe” i “Poland”.
4. Zaznaczasz „ptaszkiem” czy chcesz mieć konto klienta (Wholesale Customer) czy konto konsultanta (Wellness Advocate).
Oba konta mają stałą zniżkę 25% na zakupy oraz możliwość otrzymania z powrotem 10-30% zamówienia w punktach produktowych i bezpłatnego Olejku Miesiąca. Jeśli chcesz tylko kupować olejki kliknij “Wholesale Customer”. Jeśli chcesz dodatkowo otrzymywać wynagrodzenie i premię kliknij „Wellness Advocate”. Napisz do mnie, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej.
5. Wypełniasz formularz bez polskich znaków swoimi danymi.
Jeśli Twój adres jest taki sam jak adres dostawy, to klikasz po prawej stronie: “My shipping address is the same as my mailing address.” Ustawiasz też strefa czasową: “Brussels, Berlin, Rome, Prague (GMT +1:00)”
6. Ustawiasz hasło (8 – 15 liter i cyfr, w tym przynajmniej jedna duża litera, jedna mała litera i jedna cyfra) i akceptujesz regulamin.
7. Wrzucasz do koszyka to, co chcesz (np. zestaw startowy lub opłata startowa plus wybrany olejek (wpisujesz nazwę olejku w rubryce „Enter….”) i podsumowujesz koszyk klikając “View totals”.
System doliczy Ci 8,5 Euro za przesyłkę, ale potem, jeśli utworzysz szablon LRP, otrzymasz 7 punktów produktowych (7pv=około 7 euro).
8. Wybierasz sposób płatności (“Payment”) kartą (“Credit Card”) (nie musi być kredytowa, wystarczy zwykła płatnicza) lub przelewem tradycyjnym (“Bank Wire”) (dane do przelewu otrzymasz wtedy mailem).
Zdecydowanie prostsza jest płatność kartą i możesz spodziewać się szybszej przesyłki ze względu na błyskawiczny czas księgowania płatności.
Ustawiasz dane do rachunku lub jeśli dane są takie same jak adres wysyłki to klikasz: “My biling address is the same as my shipping address”. Jeśli wszystkie dane się zgadzają klikasz “Process order now & continue”.
9. Jeśli system Cię zapyta czy jesteś gotowy, aby zacząć zdobywać darmowe punkty produktowe, konfigurując miesięczne zamówienie (“Are you ready to start earning FREE product points by setting up a montly order?”) kliknij “YES” , by ustawić szablon LRP (Loyalty Rewards Program) do zdobywania punktów (“Create New LRP Template”).
Zrobisz to dodając do koszyka produkty o łącznej wartości powyżej 50pv (około 50Euro). To ważne, by przyszło Ci 7 punktów zwrotnych za przesyłkę zamówienia startowego, a robiąc kolejne zakupy przez ten szablon otrzymujesz punkty zwrotne od 10% do 30% (po roku) od wartości zamówienia i zwrot 7punktów (7pv) za przesyłkę.
Jeśli ustawisz LRP powyżej 125pv (około 125euro) i datą realizacji między 1-15 dnia kolejnego miesiąca, otrzymasz gratisowy Olejek Miesiąca.
10. Na koniec przestaw “Payment” (płatności) na “Bank Wire” (przelew), żeby nic niechcący nie kupić, kliknij “Save Changes” , żeby zapisać zmiany i gotowe :)
Polecam Ci też zanotować numer polskiej infolinii doTERRA tel: +48 22 307 45 31 w godzinach: 14:00 – 22:00 i adres email: polska@doterra.com Panie są tam bardzo miłe i chętne do pomocy :) I pamiętaj, że możesz się też z każdym pytaniem zwrócić do mnie na kontakt@annaprotas.pl i przez Facebook.